neděle 17. listopadu 2013

2013 09 25 Kristýna a Martin

To ještě tenkrát bylo hezky.. na konci září, když jsme s bráchou a Raduškou - vizážistkou, se kterou spolupracuju úplně nejvíc a nejradši :) jeli na Pálavu fotit tyhle dva skvělý lidi. Tohle bylo vlastně moje úplně poslední focení předtím, než mě nadobro sejmula mononukleóza, se kterou tak nějak bojuju doteď, hah..

Tohle focení bylo vyjímečný tím, že jsme jeli celkem daleko (ode mě z domu kolem 100km) a taky tím, že jsme nejeli fotit jen pár, ale že sebou měli taky nádhernýho černýho krasavce na čtyřech kolech... což bylo popravdě něco, z čeho jsem měl strach, protože netradiční věci, který člověk nemá ozkoušený můžou dopadnout skvěle, nebo to taky může být průser jak mraky. Nakonec se mi to ale fotilo úplně samo, což ale bylo hlavně zásluhou těch dvou zamilovanejch miláčků :)

Teplo už pravda zrovna nebylo, ale shodou všech náhod se nám povedlo přesně na domluvenej termín, kterej už byl mimochodem domluvenej fakt dlouho, mít jeden ze suchých a celkem slunečných dnů mezi tou hromadou propršenejch, zamračenejch studenejch a sychravejch dnů, co byly před i po tom, co jsme tohle odfotili.

Celý tohle focení bylo bezvadný. Ráno jsem nastrkal brášku do auta a s cigárou v hubě jsme si vyjeli na tenhle slunkem vylepšenej výlet.. :) Po cestě v Brně jsme nabrali vysmátou Radušku a s čudlíkama jsme se potkali dokonce už po cestě z Brna, kde na nás potkali, abychom se neztratili :)) No a společně jsme pak jeli na Pálavu (nebo kam to vlastně :D musim se přiznat, že přesně nevim, ale bylo tam krásně :D ) ... Ráďa pak asi hoďku líčila uprostřed jachtklubu Kristýnku, během čehož mi došly cigára :D ... au .. :D  ... pak jsme vybrali nejlepší hadry z té obří hromady, co si sebou Kristy s Martinem dovezli a šlo se na věc.. :) ...

Protože je to černý dvoustopý vozidlo hlavně pro parádu a zrovna nebylo pojizdný, odltačili jsme si ho pěkně k vodě a bylo to :))) Jak to celý dopadlo se už můžete podívat sami. Jestli k tomu budete mít co říct, budu jedině rád. Od toho jsou tu komentáře :)


















Díky moc za návštěvu a všichni se opatrujte! :)  H.


PS: Fotky jako tyhle můžete mít i vy! :) Mrkněte na volný termíny, informace o focení a další věci na můj web www.zyxphoto.cz nebo na facebook www.facebook.com/zyxphoto.

2 komentáře:

  1. Focení s Mini Cooperem? Kdo by nechtěl, ach <3 Naprosto snové, Honzi :) Řekla bych, že tahle "netradiční věc" se naprosto skvěle zdařila a mraky táhly na opačnou stranu.
    Ať se dále daří!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný fotky,kloubouk dolů, moc se mi líbí! A nejhezčí je 4. od konce a úplně poslední :) Ty fotky mají duši, prostě paráda!

    OdpovědětVymazat