neděle 3. listopadu 2013

2013 09 04 fototesty brnenec

Na začátku září a možná si na to vzpomenete, jsem nabízel nějaký volný místa na focení v jedné rozpadlé továrně a dopadlo to výborně :) ... Ozvala se hromada holek, se třema z nich jsme se nakonec domluvili, ráno v osm jsem sedl do auta spolu s Verčou (mojí sousedkou a dobrou kamarádkou, která mi často chodí na focení pomáhat), zajeli jsme na nádraží pro Vendu, první z modelek, dali jsme kafe na benzince, pár cigaret a šlo se na to :) .. I když jsme s Vendou strávili nejvíc času, protože se s ní fotilo moc dobře, nakonec je s ní upravených nejmíň fotek, ale jsem rozhodnutej, jak dostanu tu správnou náladu, to ještě omrknout a upravit toho víc a víc, protože ty fotky za to prostě stojí <3 Venda je mimochodem taky jedna z nás, co fotíme, mrkněte na její krásný fotky :)

Fotili jsme asi do oběda a obfotili všechny možný i nemožný místa, vyzkoušeli několikery hadry.. a že si Venda přivezla samý krásný! .. a na řadu se samozřejmě dostal i můj boží nejbožešjí žlutej svetr :)) Přemýšlím, že bych udělal kolekci fotek, kdy bych nechal několik mých nejoblíbenějších modelek oblíknout do mýho svetru... teda.. jen do mýho svetru, to by mohlo být bezvadný :)











 No.. každopádně po tomhle focení, který jsme ukončili někdy kolem oběda a já se jen modlil, aby další dvě focení byly stejně dobrý, jsme Vendu zase vyhodili na nádraží, nabrali Alex a jeli do Brněnecké továrny znovu :)..

Skvělý na focení je, že každej člověk kterýho potkám je úplně jinej. Oproti Vendě byla Alča zase úplně něco jinýho a já měl najednou zase plnou hlavu nápadů a vizí toho, co s ní kde udělat :)) Během první půlhoďky jsme se zase rozfotili a pak už to jelo úplně samo i když tuším, že jsme se bavili o tom, že tohle focení je snad její první, nebo co.. Smekám :))) ... a na jedné věci jsme si s Verčou celou dobu focení ulítávali :D Alex byla tak heboučká! :D ... Ono to zní strašně divně, ale to byste se zbláznili! Ona měla tak hebkou kůži, že člověk měl pocit, že by ji chtěl pořád hladit :D .. Samozřejmě jsme se do toho ani jeden nepustili, ale oba jsme chtěli :D .. Ježiši, to fakt zní divně.







Poslední dáma na holení byla Adélka. Tak strašně pozitivní člověk, až bych nevěřil :))) .. První půlhodinu jsme se jen smáli. To za náma už přijel na pomoc a na koukačku a hlavně na cigáro Tom s jeho Verčou a všichni jsme se jen smáli tak dlouho, dokud nás nezačaly všechny bolet naše namožený břicha, což byl signál k tomu začít doopravdy fotit. Áďa zase byla úžasná v tom, že se půl minuty naprosto upřímně tlemila a jediným mrknutím oka se dokázala přepnout do naprosto vážnýho výrazu, hned se úplně uvolnila a najednou už to nebyla ta příjemná rozchechtaná holka, ale jemná rozkošná andělská bytost... no ... a pak, jak uvidíte, to bylo i tvrdší :)))

Co bylo taky super, že když jsme začali fotit nějaký spodní prádlo, naproti v továrně se objevili nějací výrostci, přilepili se na skla a čuměli bez zábran i když jsme jim naznačili, že o nich víme.. Áďa s tím ale naštěstí neměla problém, takže jsme mohli normálně pokračovat, ale tihle čumílci, to je věc :D .. i když přiznávám, asi bych taky čuměl jak puk vidět naproti v okně dlouhonohou blondýnu ve spodním prádle.. hm. :))

Když bylo jasný, že už nikam nespěcháme, vylezli jsme ještě ven a blbli chvilku už se zapadlým sluníčkem až do doby než jsme zjistili, že máme 10 minut na to ujet 20km na nádraží... což.. jsme samozřejmě nestihli, takže jsme ještě strávli příjemných 20 minutek na nádraží, rozloučili se a .. to byl celej bezva den fototestů v Brněnci za náma. :) .. Někdy kolem osmé deváte jsem dorazil domů a další dva nebo tři dny spal :D ...













Fotky jako tyhle můžete mít i vy! :) Mrkněte na volný termíny, informace o focení a další věci na můj web www.zyxphoto.cz nebo na facebook www.facebook.com/zyxphoto.

PS: moc mi pomůžete, když na facebooku tenhle článek nasdílíte, nebo olajkujete. Ale to samořejmě jen v případě, že vás něco z toho, co jste tu viděli oslovilo :) .. Díky moc za návštěvu a všichni se mějte moc krásně.  H.

PS2: Jooo ještě jedna věc. Fotky si můžete rozkliknout do většího rozlišení, to asi víte.. ale co chci říct je, že služba blogger už se rozhodla taky snížit kvalitu nahraných fotek a já jsem z toho v rozpacích. Dejte mi prosím do komentářů tady na blogu vědět, jestli je pro vás tahle kvalita únosná, nebo jestli byste radši opravdu viděli fotky v podobě, jaké mají být. Nemám totiž tušení jestli jsem puntičkář, nebo jestli to stojí fakt za prd. Díky! :)

7 komentářů:

  1. Já jsem se v tom Brněnci strašně bála bezdomovců! :DD ..jinak krásná práce! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář, každopádně urážky a podobný věci tady nechci, proto jsem ho smazal. Díky za pochopení

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urážky a další podobný věci tady nechci. Díky za komentář, vzal jsem si to k srdci, ale jinak nechci aby se tady rozmáhaly nějaký vlny negativismu. H.

      Vymazat
  4. K tomu P.S.2: Máš pravdu, asi by bylo fajn, kdyby fotky byly v té podobě, jake mají být. ;))

    Jinak jsou fotky moc fajn. ;)

    Mirek

    OdpovědětVymazat