neděle 6. října 2013

2013 09 02 Kateřina

Tohle focení jsme s Kateřinou měli někdy úplně na začátku září. Vydali jsme se do Brněnce, do staré rozpadlé továrny, kterou tak moc miluju! ... a co se nestalo.. Káťa tam naprosto naprosto! pasovala. Byla s tím místem jak srostlá, to bylo úžasný :) A díky tomu se mi fotilo s takovou lehkostí, až to hezký nebylo.. teda samozřejmě bylo ... bylo to úžasný! :)

Poslední dobou jsem si zase oblíbil trochu analogovější look fotek a asi k omu budu zase nějakej čas směřovat.. Všechny ty fotky pro mě pak mají nějakou větší hloubku, když jsou trochu "poničený" ...

Z mononukleózy, která mě nějakej čas zpátky popadla za vlasy a omlátila se mnou zem jsem pořád nějakej utahanej, to ale neznamená, že sem občas nebudu přidávat fotky, mám toho víc, co jsem dávno upravil a ještě nepřidal, takže když už nemůžu vylízt ven a fotit nový krásný věci, budu přidávat "šuplíkoviny" :) ... Kačenku si užijte dosytosti. Je nádherná.










Sice teď skrze mononukleózu nefotím, ale fotky jako tyhle můžete mít i vy! :) Mrkněte na volný termíny, informace o focení a další věci na můj web www.zyxphoto.cz nebo na facebook www.facebook.com/zyxphoto.Od listopadu/prosince už budu zase k mání :)

7 komentářů:

  1. Ty barvy a tonalita je naprosto úžasná!! Stejně tak jako fotky .. :)
    Můžu se zeptat na jaký sklo to je focený?

    Díky :) Marek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marku, díky :) továrna je 85mm 1.8D a venku pak myslím všechno zase 50mm 1.4G obojí od Nikonu :)

      Vymazat
  2. Ty umělé nehtiska jsou hnus!

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, úprava fotkám opravdu sluší, je to trošku něco jiného, než jak tvé fotky znám doposud :) Kačenka je kočka.
    Hezky nabírej sílu, mezitím aspoň můžeš dohnat všechny resty aniž by ses z toho zbláznil. Stres je svině ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Kde je to focený? V Brne je dost rozpadlých baraku, ale temto jsem asi jeste nevidela :)

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky jako vždycky naprosto parádní, bezchybný, ale... hrozně podle mě ubírá na kráse ten výraz slečny.. Neusmívá se, naprosto na všech fotkách má stejný, nicneříkající výraz. Je to škoda.

    OdpovědětVymazat