neděle 14. července 2013

2013 06 14 Radka

Kéž by se dalo fotit jen s takhle úžasnýma holkama na takhle krásných místech! :D První myšlenka, která mě napadá, když začínám psát tenhle článek. Je to zatím nejodhalenější focení ze všech, který jsem kdy publikoval, takže pokud vám není 18+, tak se sem vraťte... později! :)))

Ráďa je dokonalá. Pihatá, zrzavá s nádhernýma modrýma vočima a pronikavým pohledem.. To by dohromady bohatě stačilo, ale ještě ke všemu, ty vole, jsme se naprosto shodli v tom, co chceme fotit a jak ty fotky maj vypadat a co by z nich mělo být cítit za energii. To se mi zase tak často nestává.. Ale co víc! Ona dokonce (jako první ze všech holek, co jsem kdy fotil) souhlasila s tím, abych fotky nahrál k sobě na web a na blog a mohl vám tak předat a ukázat, co že jsme vlastně nafotili.. a za to si jí vážím nejvíc! Protože ten přeplněnej "šuplík" krásných fotek, co musí zůstat pod zámkem už mě štve :))

Nechci snad k tomuhle focení nic moc doplňovat, snad ani není potřeba k tomu psát, jak lehce se fotilo, že jsme toho nafotili fakt hromadu a mohl bych sem vystavit snad všechny fotky a ona by všude vypadala božsky..




 
















PS: fotky jdou rozkliknout do většího rozlišení, tak se o to nepřipravte  :)

Okay, jsou to jen fotky.. ale .. pokud na vás nějak zapůsobily, nechte mi tu nějakou zpětnou odezvu.. Klidně jen napiště, jestli vám ty fotky něco říkaj nebo ne.. Jestli se vám líbí, co se vám líbí, nebo co by mohlo být lepší! :)

Vobří radost mi uděláte, když volajkujete nebo nasdílíte tenhle článek, aby se k němu dostalo víc lidí.. Třeba se objeví další kráska, kterou tady za čas uvidíte ... :) kéž by!

PS2: Ano, tohle je typ fotek, který bych mohl fotit od rána do večera (a nejde tady jen o nahotu).. V případě že máte zájem, mrkněte na www.zyxphoto.cz, tam je komplet info :)

22 komentářů:

  1. Fotky jsou krásné a slečna mi silně připomíná Bonnie Wright :)

    OdpovědětVymazat
  2. kámo možná jenom nepsat tak brutálně nespisovně a bude to good :)) jináč se nedivím, že se ti s ní dobře pracovalo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zrovna tohle Honzovo písemné vyjádření mi moc vyhovuje. Napíše to tak, jak to opravdu cítí a není to strojené. Věřím, že spousta čtenářů se s ním, díky tomu, hodně sžije :)

      Vymazat
    2. No ono to Vobří a vokno je fakt děs... Lucik

      Vymazat
  3. klidně piš nespisovně!!! hrozně se mi líbí jakej má slečna na fotkách výraz :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hele fotky jsou dost super :) fakt naprostá paráda, jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky super! Slečna, krom toho, že je krásná, působí nenuceně. Dál se mi dost líbí tóny fotek a světlo. Jen tak dál. BB

    OdpovědětVymazat
  6. Jen piš nespisovně, je to přirozenější než "načančaná" čeština :D
    Fotky jsou nádherný, jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky jsou opravdu úchvatné! Nejvíce se mi líbí ta poslední. Je taková... nenucená, něžná a sexy zároveň. Dobrá práce :)

    OdpovědětVymazat
  8. Poslední 4 jsou nejlepší....:) Nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nic jiného než super, se nedá říct. Nevynucená řeč těla :))

    OdpovědětVymazat
  10. užasné fotografie, ani neviem ako som sa sem dostala :), ale smekám klobúk ! Lucia

    OdpovědětVymazat
  11. Fotky su nadherne, aj modelka krasna, prirodzena, super...ako si to nasvecoval ak to nie je tajomstvo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, diky :) .. Je to jen svetlo z oken + odrazka

      Vymazat
  12. Absolutně překrásné, kouzelné, nádherné fotky, které toho tolik říkají! Slečna je opravdu nádherná a má luxusní výrazy. Prostě jako vždy ÚCHVATNÉ!

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělý, skvělý, skvělý! Už předtim se mi líbily fotky Edy, Idy, nevím, nepamatuju si... A tyhle jsou dost podobný a taky skvělý, a navíc se mi na nich líbí to jemný světlo :-)

    OdpovědětVymazat
  14. :O
    Wow.
    Prostě jen "wow".
    Jsem tak ohromen její krásou a čistostí a kvalitou těch fotek, že se prostě na víc nezmůžu.
    Wow.

    OdpovědětVymazat
  15. Nejdůležitější pro fotografa je světlo a Vy jste ho využil maximálně, hned úvodní snímek je toho důkazem, jak říkám :"Dobrá práce !"

    OdpovědětVymazat
  16. ta ženská vypadá jako bohyně a fotky jsou taky božský :)

    OdpovědětVymazat