pondělí 18. března 2013

2013 02 20 Terezka

Druhej příspěvek v tomhle roce.. a to je březen! No jo.. ale u mě na facebookovské stránce jste si o to pravidelně říkali, že vám blogový příspěvky chybí, tak s tím zase začnu a budu přidávat a přidávat.. Až dokud se vám to třeba neznelíbí :)

Tyhle fotky jsme fotili na konci února v den, kdy jsme s Raduškou, mojí nejoblíbenější vizážistkou, naplánovali akci, že levněji nafotím a ona nalíčí všechny, kdo se přihlásí a přijedou za náma na chatu k našim, kde jsem měl připravený ateliérový pozadí a jeden blesk... a chtěli jsme prostě jen něco dělat a blbnout.. S nama tam byl ještě Tomík, kterej mi teď často pomáhá na foceních a určitě ho znáte z nějakých mých fotek..

Nabídli jsme tři volný místa, nakonec se obsadily jen dvě a Terezka málem taky na poslední chvíli vycouvala, stejně jako třetí slečna, ale myslím, že nakonec toho nelituje :))) no.. a Kačku, kterou jsem fotil v ten samej den ještě před Terezkou, sem určitě taky přidám, ale z toho už bude další článek někdy jindy :) ..

Celý tohle focení bylo suuupr. Bylo moc pěkně, venku zima, uvnitř zatopeno v kamnech na sto stupňů, nikam se nespěchalo, padal jeden čaj za druhým stejně jako cigarety a během toho jsme občas i fotili. A něco z toho co vzniklo je tady.. :)

PS: Mám tu jakýsi nový zobrazování fotek. Jsou malinký.. ale když si kliknete, budete je mít ještě větší než obvykle :) :)













9 komentářů:

  1. Tahle série je naprosto parádní! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Třeba dvacet srdíček! ♥
    Nádherné :) Hned ta první a ta černobílá, to jsou favoritky! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Je vidět jak moc mi chyběly blogový příspěvky!! :) rozplývám se nad nima. Úžasný fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky moc krásný, věřím, že jste tam museli mít úplně bezvadnou atmosféru :) Nejvíc se mi líbí asi ta černobílá. Jinak ale jsem hroznej pes na useknutý končetiny a hlavy, to se při focení kolikrát blbě vychytává, ale je jich na fotkách škoda ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravdu máš.. ale teda pro mě jak kde - s těma končetinama :) ale dík! :)

      Vymazat
  5. Krásné, přímo mě při dívání se na ně mrazí. Musela to být hrozně fajn atmosféra. Na chvilku vypnout, na chatě, v teple, s krásnou slečnou :-D

    Jen tak dál a více příspěvků :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Více příspěvků, jsem pro ♥ :D :P Jen foť foť foť! Opravdu fotíš nádherně!

    OdpovědětVymazat
  7. Já nevím. Ten blog má oproti facebooku takové to správné kouzlo a určitě to chce více článků!

    OdpovědětVymazat