neděle 24. března 2013

2013 02 20 Kateřina

Tohle focení proběhlo ještě o něco dřív, než to, který jsem tu vystavil před několika dny (focení s Terezkou) .. teda abych byl přesnější.. tohle focení proběhlo asi o hodinu dřív :))) Fotili jsme na stejnym místě - u mé mamči na chatě a bylo to skvělý. Teda.. zezačátku to tak skvěle nevypadalo. Jestli si vzpomínáte na konec února, mrzlo, sněžilo a bylo ledovo :D A že k chatě našich nevede zrovna cesta cestička.. ale spíš necesta hnusota, byl právě ten důvod, proč jsem si nebyl úplně jistej už když jsme tam ráno jeli s Tomem topit... Haha.. Přesně v době, kdy už měla Kačka být u nás nahoře a mělo začít líčení, mi zvoní telefon a naprosto klidným hlasem mi Káťa říká, že se trochu sekla někde v kopečku a nemůže vyjet, ale že to ještě zkusí a když to nepůjde, že zavolá.. obratem jí nabízím pomoc a protože mi do telefonu zní jakože je všechno okay, souhlasím, aby to ještě zkusila... O pět minut později už s Tomem stojíme u Kaččinýho auta, který se seklo v tom nejzáludnějším místě, téměř na kopečku, ale přesně tesně pod horizontem :D ... Samozřejmě hned vedle cesty je strmá stráň asi 4 metry...a jak se Kačka pokoušela vyjet, auto jí po ledu sjelo až úplně na hranu... a ještě tak tři čtyři centimetry a poroučela by se ze stráně jak namydlenej blesk :D ... Zdravíme se, třeseme rukama, vidíme se poprvé a já hrdinsky sedám do Kaččina auta (poté co jsem srabsky nabídl Tomovi aby se toho ujal) ... Pomalý pouštění spojky, kterou neznám... Tom s Káťou za autem a tlačí, div se ne... no ... :D ... O pár minut později a o centimetr níž (ano, ne výš, níž!) shledáváme nutným zajet pro písek, jedeme s Tomem jeho autem zpátky k naší chatě, brakujeme lopatkou na popel ukrutně promrzlý pískoviště pro děti a letíme zpátky modlíc se za to, aby auto na stráni a ne pod ní.. Z jiné chaty zároveň s tím jak přicházíme ke "kluzáku" vybíhá asi stoletá hájenská babička a nabízí, pravděpodobně poznávajíc ohavnou situaci ze zim minuých, popel.  Sypeme, sypeme, sypeme, pak sedám do auta a máme vyhráno. Uf. O dalších 20 cigaret později už je Kačka nalíčená a jde se na věc :)






..A protože se nám nechtělo jen trčet uvnitř a venku zrovna vysvtilo sluníčko, vytramtádovali jsme si to ven, k další chatce, která se mi mimochodem líbila už od mýho dětství a nikdy jsem se ani nebyl podívat dovnitř a rozhodně to musím napravit! :) ...






A.. vznikla ještě třetí série, z balkonu, ale ... ať nejste přemlsaní... třeba zase někdy příště :) ...

PS: nějak mi nefunguje pěkne zobrazování fotek na blogu. Jak bude chvilka, vyřeším to..

6 komentářů:

  1. Tak hlavně, že to nakonec dobře dopadlo. S váma se člověk nenudí :D hahhaa
    Jinak fotky parádní hlavně ty venku! wow

    OdpovědětVymazat
  2. Nejen fotit, ale i psát umíš. Tak piš! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. První dvě jsou ňuňózní, mají moc krásný barvy. A prostě se mi líbí ta tvoje příjemná úprava fotek, to bych chtěla taky umět :D
    A chatička vypadá zajímavě, víc fotek nebylo? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám tuny fotek z toho místa, ale zůstanou pěkně v teple u mě v počítači :o))) Tak se zastav někdy na cígo nebo na čaj podívat třeba :) H.

      Vymazat
  4. Páni. Má neskutečně krásný oči!

    Jinak koukám, že zima dopadá na všechny krutě... :-D
    I když vysvitlo sluníčko, jak to, že není mrtvá a není z ní kus ledu? To je photoshop level up? :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Teda Honzi, co ty s těma holkama děláš - že je každá ochotná vylézt takto na mráz?! :-) Super fotky, jako vždy ;-)

    OdpovědětVymazat