neděle 2. prosince 2012

2012 10 12 Veronika Hladíková

Focení, na který jsem čekal snad čtvrt roku! Veroniku jsem si vyhlídl už během jejího působení v České Miss, kde se nakonec umístila jako vícemiss a zároveň vyhrála Miss rádia Frekvence 1. Když jsem ji poslouchal ve vysílání, věděl jsem, že s ní chci a musím fotit. Tenkrát mi to ještě přišlo jako naprosto nesplnitelný přání, ale o pár měsíců později jsem potkal Petru Dvořákovou z agentury First New Model, která mě oslovila, abych nafotil jejich začínající modelky a shodou náhod padlo pár slov a já zjistil, že First New Model Veroniku zastupují. Jakou radost jsem z toho měl snad ani nemusím psát :)

Protože pro mě tohle focení bylo speciální, vymyslel jsem si, že chci mít kolem sebe hodně lidí, kteří se na tom s náma budou podílet. Nejdůležitější osobu, Petru Dvořákovou, už jsem zmínil, ta se starala o shánění lokací, o Verču, o to, aby vše proběhlo v pořádku. Další, kdo na tom s náma dělal byl Pepa Konečný, módní návrhář - ten přivezl pár ze svých nejlepších kousků, který ušil. Z focení jsem chtěl mít video, o to se postaral Honza Perout z Forleaf, kterýmu asistoval Milan Hrytsyuk + hudbu speciálně do našeho videa složil a nahrál hudební skladatel Tomáš Oliva. O make-up se Veronice postarala skvělá vizážistka z Brna - Helča Diringerová. Nezapomeňte se, prosím, podívat na práci každýho z těchhle umělců, opravdu to stojí za to.

S Peťou jsme domluvili detaily a pár dní po tom, co se Veronika vrátila z foceni v Korei jsme 12.10. vyrazili na první místo, kterým byl hotel Olberg v Olomučanech u Blanska a později pak do penzionu U tří volů v Býkovicích. Při focení mi po celou dobu asistoval můj dobrej kamarád Vojta Ott, bez kterýho bych neměl šanci. To co předváděl s bleskem a odrazkou.. :)

Musím se přiznat, že v době, kdy jsme tohle focení realizovali jsem neměl s focením modelek žádnou zkušenost a proto jsem z toho byl docela nervózní, ale jen do doby, než jsem poprvé zmáčkl spoušť. Hned potom přišlo uvolnění a příjemných pár hodin cvakání, který jsme si - snad všichni bez vyjímek - užili. Veronika byla jedním slovem božská. Hned ale dodávám, že všichni z celýho dne byli naprsto excelentní! Každej, kdo se účastnil tohodle focení odvedl tu nejlepší možnou práci a já osobně jsem moc nadšenej z toho, jak to dopadlo. Přál bych si dát dohromady více takových projektů, při kterých se sejde tolik šikovných lidí a dělají na něčem společně.. Kéž se mi to podaří.
















Veronika Hladikova photoshoot backstage from Jan Zemanek on Vimeo.


Všichni samozřejmě budeme moc rádi, když nám tu necháte nějaký to slovo o tom, jak se vám to líbí, nebo nelíbí, nebo co si o tom myslíte. Mě osobně samozřejmě moc potěší, když tenhle článek nasdílíte, takže pokud máte sílu, udělejte to! :)

Díky za návštěvu a tady je ještě pár backstageovek :)
















:) klikněte prosím tady dole na červený "g+1"

20 komentářů:

  1. krutýý asi se stanu fotografem abych mohl pozorovat takový kočky v reálu :D

    OdpovědětVymazat
  2. to Anonymní

    Když jsi tím fotografem, je to ještě krutější to ustát..

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná práce;-) A všichni by rádi byli fotografy, ale kdyby okukovali, tak by nic nevyfotili...:-P

    OdpovědětVymazat
  4. Honzo ty jsou skvělé! A modelka tyjo, och och :)

    OdpovědětVymazat
  5. Geniální. Ty fotky jsou naprosto skvělí. A to video se taky povedlo, je vidět, že jste si to všichni užívali. Fakt super! =)

    OdpovědětVymazat
  6. ty vado! má podzimní depka se s přestupem na zimu změnila na depku z úžasných fotografů kolem mě! bože, nikdy se nedostanu tam, kam ty. úžas!

    OdpovědětVymazat
  7. Co ti na to mám pořád psát... Máš to prostě v rukách! :) Kloubouk dolů!

    OdpovědětVymazat
  8. Fotky výborný, modelka překrásná, video vymazlený, jen tak dál :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný prostředí, krásná Veronika a krásný fotky. Jen jedna věc mi vrtá hlavou -> musí být na všech fotkách stejný výraz s pootevřenou pusou? Nerozumím tomu, a proto to sem píšu a taky doufám, že mi to tu někdo třeba osvětlí... :) Myslím, že tvář má nespočet možností výrazu, tak proč všude vypadat stejně? Na jedné fotce je to fajn, ale když se to začně opakovat všude, vypadá to trochu uměle. Tedy dle mého názoru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, diky za tohle! Ty fotky z foceni jsem si vybiral ja sam a totalne jsem se nesoustredil na to, jestli jsou ty fotky rozdilny i vyrazem v obliceji. Bral jsem to tak, ze kdyz na me pusobi ta fotka nejakym okouzlujicim dojmem, musim ji upravit. Takze predpokladam ze mam nejakou uchylku :D Na tom bude treba zapracovat. Posunul/a jsi me nekam dal, diky. :)

      Vymazat
  10. Luxusní prácička. Super fotky.


    Jiriczzcek

    OdpovědětVymazat
  11. Naprosto úžasná práce, asi to nejlepší, co jsem na tvém fotoblogu viděla, krásnější modelku jsi zatím asi neměl a práce co jsi s ní provedl je dokonalá. Jedna fotka úžasnější než druhá. Nejsem profesionální fotografka, ale svým laickým pohledem usuzuju, že lepší by to prostě být nemohlo.

    OdpovědětVymazat
  12. Fakt neuvěřitelně krásný, jak fotky, tak modelka:)

    OdpovědětVymazat