neděle 7. října 2012

2012 09 17 Dominika

Domča :) To je roztomilý krásný trdlo se spoustou nějaké vnitřní energie :D ... Nevím jak líp to popsat. Rozhodně jsem si ale jistej tím, že s ní musím fotit znovu!

V den focení jsme se setkali trochu později, protože se mi protáhlo focení, který jsem měl ještě před tím a .. z ničeho nic už byla skoro tma. Fotili jsme v Brně a já neměl páru, kam vlastně jet.. Jen jsem jel a jel a jel a vyjel někam na kopec, kde mezi všema těma obříma bytovkama stál nějakej market a vedle něj kus zarostlé louky, keře a pár stromů, což bylo obří vysvobození :D ... Oddychl jsem si, vyházel Domču s hadrama ven, dali jsme cigáro a šlo se na věc.

A i když to všechno proběhlo strašně rychle, bylo to moc příjemný, uvolněný a jiný, než většina focení, který běžně zažiju. Nevím proč, ale bylo to tak :) Začnu bacsktagovkou a pak už jsou dál normální fotky :) :) :)











Pro informace o volnejch termínech, o cenách a informacích o mě nebo focení mrkněte na můj web www.zyxphoto.cz :) PS: Každýho komentáře, byť by to bylo jen jedno slovo, si vážím, tak pokud k tomu máte co říct... :)

9 komentářů:

  1. páči sa mi spracovanie.
    Najviac ma zaujala táto: http://www.zyxphoto.cz/nahledy/2012-09-17-dominika-web/20120917_0160-02-male.jpg

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny fotky super jako obvykle :-) a backstageovka se mi libila snad nejvic :-) ty cernobily fotky maji proste neco do sebe ;-) SUPER !

    OdpovědětVymazat
  3. velmi povedené, má poklona! :-)

    http://www.facebook.com/misa.jordan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OPRAVDU MOC KRÁSNÉ! moc hezky fotíš, třeba někdy na focení s Tebou našetřím ;-D, ale jak se tak znám!

      Vymazat
  4. parádní fotky :) uplně všechny snad :):D chtěla jsem se zeptat, jak dosáhneš toho efektu na fotce, že je taková měkká a někde i s nádechem? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odpovedí jsou křivky :) .... Díky jinak :) :)

      Vymazat