středa 3. října 2012

2012 08 30 Iva a Michal

Svatební fotky nedělám, ale předsvatebním se vůbec nebráním :) A tohle jsou právě jedny z těch předsvatebních. Iva a Michal byli oba tak skvělí! Taková sehranost se jen tak nevidí .. Působili spolu tak přirozeně.. Celý to bylo úžasný. Moc rád na tohle focení vzpomínám :)









Pro informace o volnejch termínech, o cenách a informacích o mě nebo focení mrkněte na můj web www.zyxphoto.cz :) PS: Každýho komentáře, byť by to bylo jen jedno slovo, si vážím, tak pokud k tomu máte co říct... :) Čus :)

6 komentářů:

  1. Takhle je nejvíc nej! http://www.zyxphoto.cz/nahledy/2012-08-30-iva-michal-web/20120830_0332-02-male.jpg :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi 6 a 7. fotka...jak se na jedné smějou a na druhé takový zaražený výraz :D Cos jim mezi těmi snímkami řekl? :D Jinak fotky samozřejmě jako vždy hodně povedené :)

    OdpovědětVymazat
  3. U 6. sem se musela vyloženě zasmát jak na mě zapůsobila pozitivně....:)) Krásná prácička :)

    OdpovědětVymazat
  4. Polovina je naprosto hrozná. Druhá polovina je skvělá. (Nemyslím v pořádí)

    OdpovědětVymazat
  5. Sympatickej pár,pro mě jsou vydařený a hlavně přirozený čb fotky!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný ! Z těch fotek přímo čiší zamilovanost!

    OdpovědětVymazat