pondělí 3. září 2012

2012 07 30 Western city

Jedno z mála TFP focení, který jsem přijal...A přijal jsem s radostí a to proto, protože se mělo fotit ve Westerňáku v Boskovicích, kde to je super, proto, že se mělo fotit se třema modelkama a modelky jsou super! :D .. A proto, že byly vymyšlený dopředu všechny podrobnosti.. hadry, doplňky, makeup, vlasy, pózy, všechno! Krásná práce! :)

Protože jsem kompletně vytíženej focením a upravováním, nemám bohužel víc času na to, abych upravil další fotky krom těch, který si holky vybraly pro sebe, takže dnes je tu snad víc fotek ze zákulisí, než ze samotnýho focení.. Možná ale časem nějaký ještě přibudou, tak nebuďte nakrklí :) ...


Jako obvykle jsme začali pozdě :D .. ale o to lepší světlo bylo.. aspoň na první část focení (ze tří) :) Fotili jsme v rybníčku, kterej byl plnej ryb, co se vůbec nebály a byly pěkně rozežraný :D O tom, že se Terezce do rybníčku vůůůbec nechtělo (a to nejen kvůli rybám, ale takhle pozdě už ta voda taky nebyla žádná lahoda :D) vůbec psát nemusím .. A samozřejmě rybníček byl krom ryb taky plnej velkých kamenů a kdoví čeho ještě a tak se tam Terka pěkně potácela, než se vždycky dostala tam, kde jsem ji potřeboval.. Ale nakonec se to za asistence Vojty, kterej mi na tomhle focení pomáhal se světlem a věcma okolo, povedlo..




Holky ale mohly padnout smíchy :D ..



No a aby toho nebylo málo, k rybníčku se přišly podívat i další zvěrstva! :D .. A hádejte, kdo se nejvíc bál... Vyjímečně jsem to nebyl já! :D


Další, kdo se fotil byla Denda, úžasná slečna, která by do toho westernovýho městečka zapadla jako by se tam narodila :o))) .. Na Dendu taky bylo asi nejlepší světlo, takže se tahle série fotila nejlíp.. Opět mám pro vás ale jen dvě fotky + jednu zákulisní :)






Noo a poslední, kdo zbyl až na tmu, kterou jsme ale původně nepředpokládali, byla Peťa, se super šatkama, který vlastně vůbec nebyly šatky! :D ..

Udělala se tma... OKay, měl jsem sebou externí blesk - mou SB700.. Co jsem ale neměl byly náhradní baterky.. Takže ten den proběhla moje nejrychlejší jízda autem po Boskovicích :D Sprint k Tescu a zpět .. přes celý posraný město (:D) .. Ale jakš takš jsme postíhali. Holky ještě Peťu donachystaly a šlo se na to.

O tom, že to bylo jedno z mých prvních vážných focení s bleskem psát radši ani nebudu... :D Vojta ale mířil skvěle, tak se to nějak zvládlo :)







tady tohle jsou šatky co nejsou šatky :)


a tady ještě kupa, nebo spíš kupička backstagovek :)









Tohle focení bylo pro mě osobně jedno z nejzábavnějších za dlouhou dobu. Dělat na něčem společně s dalšíma lidma, kdy se každej stará o to svoje a snaží se to udělat fakt na 100% ... a když výsledek za něco stojí, tak o to větší radost pak z toho mám.....e všichni :D .. :) :) ...


Ještě bych měl dodat tohle info:

Modelka 1: Tereza Bartáková
Modelka 2: Denisa Visingrová
Modelka 3: Petra Dvořáková
vlasy: Simona Skotáková studio Glamour Boskovice
make-up: Veronika Musilová

asistent: Vojtěch Ott
foto: Jan Zemánek
místo focení: Westernové městečko Boskovice a okolí

8 komentářů:

  1. Překrásné fotky! Fotky Péti mají fakt nádherné světlo:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky za tmy dopadly skvěle!

    OdpovědětVymazat
  3. Jo! Tohle focení se ti opravdu povedlo! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké Honzo, tohle se ti hodně povedlo .. a fotky s bleskem tak to jsi velmi vychytal !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Dannie
    Musím uznat, že koukám a mám u toho otevřenou hubu:))) Krásné.

    OdpovědětVymazat
  6. Nejskvělejší fotky všech dob! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je víc než úžasný! Tyhle fotky mě bavíííí :)

    OdpovědětVymazat
  8. wow - měl by jsi ten blesk používat častěji - fotky jsou super :)) nejvíc ta druhá s Peťou :-O

    OdpovědětVymazat