čtvrtek 30. srpna 2012

2012 08 12 Eva

Tohle bylo hekticky foceni :) .. Odpoledne jsem vyvesil na facebook nabidku ze prijedu ke komukoli domu nafotit nejaky interierovky. Vzdycky se mi ozve par lidi .. Nejbliz byla Eva a tak jsem si ji vybral.. Protože bylo už dooost pozdě a já se bál, že když pojedu dál než 15km z Letovic do Boskovic, že dojedu už za tmy.. (což se mimochodem stalo i tak :D) .. Jediný štěstí bylo, že Eva bydlí v bytovce až snad ve čtvrtým patře nebo snad ještě výš, takže tam bylo jakš takš světlo.. :)

Protože to celý bylo úplně náhodný, s Evou se neznáme a potřebovali jsme kvůli světlu dělat rychle, nebyl moc čas na poznávání se a uvolnění atmosféry.. Ale Eva byla úžasná. Strašně přirozená, příjemná, už od chvíle co jsem přijel jsem měl pocit, že ji snad i nějakou dobu znám - dokonce jsem dostal na uvítanou buchtu.. teda muffin :D .. ale byl takovej buchtovej .. s tvarohem... prostě mňáám! :D .. Myslím, že podle fotek snad ani nepoznáte, že jsme měli trochu na spěch.. A taky díky bohu za to, že mám D700, ty poslední fotky jsou focený na ISO1600 a i ve velkym rozlišení jsou téměř bez šumu :)









Ani si nepřejte vědět, jak jsem fotil tyhle fotky :D ... abychom měli nějaký světlo, potřeboval jsem Evu u okna.. ale zároveň jsem chtěl portrétovky zblízka a s 50mm by byla Eva "rozpláclá", takže 85mm byla jasná volba ... A pak bylo jasný, že Eva bude muset buď do tmy daleko od okna, nebo Honzík do okna :D ... Takže jsem vylezl až na venkovní parapet, speciálně tam pokleknul a nafotil sérii fotek s pevně sevřenou prdelí :D .. Proto se taky Eva určitě směje! :D ...





Pro informace o volnejch termínech, o cenách a informacích o mě nebo focení mrkněte na můj web www.zyxphoto.cz :) PS: Každýho komentáře, byť by to bylo jen jedno slovo, si vážím, tak pokud k tomu máte co říct, nestyďte se :)

10 komentářů:

  1. Opět brilantní a inspirativní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Opět úžasné, okouzlující, že uděláš tak krásné fotky všude možně v interiérech! Bomba!!! :-) A těším se zase na další!!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásná slečna v krásných šatech :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, jakým objektivem jsi to fotil? 50mm 1.4 ?

    Díky za odpověď

    Tom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Tome, je to foceno pul na pul 50mm 1.4G a 85mm 1.8D :)

      Vymazat
  5. Díky moc všem za chválu! :) Děláte nám s Evou radost :)

    OdpovědětVymazat
  6. Fotíš fakt nádherně, fotka od fotky originál, žádný klišé a opakovačky.... Jenom fakt nemusím ten "trik" kdy si slečna dá ruce před sebe aby se její áčka alespoň trochu ukázala, přijde mi to dost laciné, zvlášť na fotkách takhle z blízka to vypadá jako dost urputná snaha o "seksi foto". Nicméně to vůbec nesouvisí s tím, že jsi skvělý fotograf a moc mě baví si prohlížet tvé fotky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé fotky, ke kterým se ráda vracím. Nápady, zajímavé slečny a prostředí. Jediné k čemu mám výtky, jsou detaily - teď mluvím o první a dvou posledních fotkách, kdy slečně vyčuhuje ramínko od podprsenky. Někdo by řekl, že si to moc prohlížím, ale i takové věci můžou zkazit celkový dojem z fotky.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná slečna a ještě lepší fotky :) ta pohoda z nich úplně sálá :)

    OdpovědětVymazat