sobota 25. srpna 2012

2012 08 02 Bára

Na tohle focení jsem se moc těšil. S Bárou jsme se na to domlouvali snad sto let, ale to není důvod k většímu těšení! :D ... Proč jsem se těšil bylo místo, kam jsme měli jet fotit a kam jsme nakonec jet fotit taky jeli. :) Kdo z vás viděl film Schindlerův seznam, tak vězte, že továrna, kde Oskar Schindler nechal pracovat židy a tím je vlastně zachránil, je právě tohle zbořeniště, kde jsme fotili.. A i když mě mrzí, že to tam dopadlo takhle a celej komplex budov je v tomhle šíleným stavu, ta atmosféra tam je neskutečná.. Musím se přiznat, že za celej srpen jsem tam fotil už minimálně 4krát, ale pokaždé na úplně jiných místech, takže to vypadá jako čtyři různý lokace.. Nicméně všude je to tam dokonalý.. Je tam míst k ufocení..

Proč jsem se taky na tohle focení těšil byla Radka Vacková, vizážistka, se kterou občas spolupracujeme a to je vždycky jasný, že to dobře dopadne! :) A nejvíc jsem se těšil na Báru, protože už po zprávách to byla neuvěřitelná žena (:D) a.. můj dojem byl správnej! :) Usměvevá, milá, pro každou věc a navíc s vlastníma nápadama, toho si moc cením :) ...

Jediný co jsme neodhadli byl čas, takže na samotný focení jsme měli asi jen 45 minut, což nebyla sranda, ale myslím, že jsme to zvládli dobře. Však se mrkněte sami :)










Pro informace o volnejch termínech, o cenách a informacích o mě nebo focení mrkněte na můj web www.zyxphoto.cz :) PS: Každýho komentáře, byť by to bylo jen jedno slovo, si vážím, tak pokud k tomu máte co říct, nestyďte se :)

6 komentářů:

  1. Ten portrét na cihlách je asi nejlepší, ta poslední se mi taky líbí moc, jinak celkově pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Poslední fotka na mě působí dojmem, jako by ty sutiny za Bárou byla její práce..super výraz :) Pěkný moc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta jak leží na cihlách a ta poslední je famózní!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím s předchozíma komentářema! :) Ten portrét úžasný, ta poslední taky... a fakt to vypadá, jak říká Amy! :)

    OdpovědětVymazat
  5. wáááu, ta lokalita je legendááááááární! a slečna taky :).. fotograf taky :D

    OdpovědětVymazat