neděle 19. srpna 2012

2012 07 23 Katka a Radka

Dlouho sem nepřibyla žádná dvojice kamarádů nebo kamarádek.. I když tohle téma fotím celkem často :) .. Vlastně sem na blog poslední dobou vůbec nic moc nepřibývá.. Důvod je jednoduchej.. Celý dny fotím a fotím a když zrovna nefotím, tak upravuju a na blog už prostě nezbývá čas, protože když mám trošku volno, radši zalezu pod peřinu a dospávám :) ...

Fotky z tohodle focení sem ale dám, protože mě to v tenhle den moc bavilo a mám na to pěkný vzpomínky :) .. Bylo moc krásně a tak jsme s holkama blbnuli pěkně dlouho :) napřed u plotu, za kterým byli lidi, kteří nás chodili čas od času kontrolovat a nakonec vyrukovali s tím, jestli to nepřeháníme, co si asi budou myslet jejich sousedi, že jestli holky nejsou nějaký lehký nebo co :D ... Tak jsme radši zmizeli, dělat zlou krev nemá smysl :o)) ... Pak jsme jeli blbnout do trávy, kde bylo milion kobylek a pavouků a havěti, kterou nesnáším :D .. Tak to jsem se pobavil nejvíc, protože holky na tom byly obě docela podobně a tak jsme v různých časových intervalech každej vždycky jednou za čas zapištěli a bylo to :) :) ...

Nakonec jsme udělali ještě pár posledních fotek na silnici, kde vím, že hrozně dobře chutnaly cigára (:D) ... a bylo to.. :) .. Obrázky pro vás jsou tady..




















Mrkněte ke mně na web pro víc informací o focení, cenách, volných termínech,... www.zyxphoto.cz

3 komentáře:

  1. u tý druhý fotky je škoda toho sluníčka,díky kterýmu zaniká obličej slečny.. jinak světlo je krásný i fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásne fotky :)

    Petush ♥
    http://petushs.blogspot.com
    http://facebook.com/petushs

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezký :) trošku mi vadí ořez druhé a třetí fotky, jinak se mi moc líbí světlo ( ostatně to se mi líbí na všech fotkách, jak to sakra děláš?! :D ) a kde je ta silnice? je super! :)

    janakovarova.tumblr.com ( kdybys chtěl mrknout na cizí fotky :D )

    OdpovědětVymazat