pondělí 6. srpna 2012

2012 07 16 Lucka

Dneska tu pro vás mám nějaký fotky z půly července :) Fotili jsme s Lucinkou u ní doma.. Jak uvidíte na fotkách, trochu jsem bojoval s místem, ale s výsledkem jsem spokojenej.. Je to ale zásluha hlavně Lucky, protože nejen že je krásná a nádherně se namalovala, ale byla navíc naprosto uvolněná, příjemná, hodná.. Co víc bych si jen mohl přát.. Skvělý focení, na který rád vzpomínám :) ..









5 komentářů:

  1. Fotky jako vždy nádherné, skláním se, skvělá atmoška, holčina moc pěkná...Mám jen jednu malou připomínku spíš pro slečnu - ty nalepovací řasy vypadají už moc uměle, preferuji zkrášlování, na kterém není na první pohled vydět umělost :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou krásné jako vždycky a slečna taky, jenom, nemůžu si pomoct, ale ty umělé řasy mi prostě kazí dojem jakési přirozenosti. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá modelka a fotky samozřejmě. Doufám že nafotíte pár věcí venku spolu.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné fotky! :) Slečně to moc sluší. Fotky ZASE perfektní!

    OdpovědětVymazat
  5. Hah, líbí se mi co tady všichni píšou o těch řasách... Mám stejnej první dojem, jinak hezký! .)

    OdpovědětVymazat