neděle 29. července 2012

2012 07 02 Veronika a Vasek

Verca s Vaskem byli jednim slovem dokonali! :) ... Oba jsou tak krasni! Pracovat s temahle dvema byla opravdu radost. Navic je mezi nima tolik lasky a dobre energie, ze dostat to do fotek nedalo zadnou praci. Kouknete na par fotek z tech, ktery jsme spolu na zacatku cervence udelali :)








+ jedna zákulisní, kterou už jste měli možnost vidět před pár dny u mě na facebooku :) .. <3



Pokud jste sem prisli z facebooku, budu rad za kazdej lajk, komentar, nebo sdileni.. Moc mi to pomaha dostat se "dal". Diky za navstevu a hezkej zbytek nedele vam vsem :)

7 komentářů:

  1. Ty jo to jsou krásné fotky - úžadsný pár :)

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě ti focení párů moc nesedí, kromě té jedné, jak sedí u vody, jsou takové nic moc. Promiň, ale když fotíš jednotlivce, fotky jsou daleko lepší :))

    OdpovědětVymazat
  3. Nemůžu si pomoct, ale ty poslední 2 černobílé fotky, jsou naprosto úžasné :) Já si naopak myslím že ti focení párů sedí! :) Katka

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem chválila zákulisní fotky na facebooku, ale tyhle musím pochválit taky. Všechny jsou úžasné, ale nejvíc se mi líbí 2. černobílá a ta, kde si namočili zadečky. Úžasné barvy :) No, jako vždy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný fotky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Klobouk dolů,krása!:O

    OdpovědětVymazat