neděle 22. července 2012

2012 06 11 Eva

Tahle pihatá Evička mi učarovala :) Před focením jsme se nikdy neviděli - jen na facebooku při domlouvání - a podle fotek vypadala, že měří tak 160... Když jsem pak vylezl z auta, přišel k ní, abych jí podal ruku a přede mnou stála ženská vyšší než já, skoro jsem se styděl! :D ...

Fotili jsme spolu na zámku v Letovicích, kde jsem už fotil dost lidí, ale vzhledem k vnitřním přestavbám se interiéry docela mění a tak to pokaždé vypadá úplně jinak, což je super... každopádně znovu už se mi tam mockrát nechce - nechci si to tam vykoukat a zprotivit! :)

Jak krásná Eva je si můžete udělat obrázek z fotek. Krom toho byla taky docela vtipná a bezprostřední, což se mi strašně líbilo! :) Dokonce jsme skončili i u fotek na rozbitým záchodu po obrazem Ježíše... tyhle fotky sem ale dávat rozhodně nechci a nebudu.... ale jen abyste měli představu, jak moc je tahle zelenooká baba rozjetá! :D

O kousek níž je výběr několika fotek z našeho prvního focení. Už jsme domluvení na další a musím říct, že se fakt těším. Oťukaní už jsme, tak podruhé vymyslíme snad ještě něco lepšího! :)














Jestli se vám Eva, nebo fotky, nebo obojí.. líbilo, budu rád za "lajky" .. samozřejmě mě potěší i komentáře ať už pozitivní, nebo i kritický..

Mějte se moc pěkně! Hezkej zbytek neděle, Honza :)

4 komentáře:

  1. Strašně se mi líbí ty rozesmátý fotky...s kohoutem a v klobouku jsou skvělý :) takové mile spontánní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, máš krásné fotky, mají super nádech... :) Líbí se mi všechny tvé fotky :) Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  3. Výborné. Ide z toho veľmi pozitívna energia.

    OdpovědětVymazat
  4. Super, opět krásné fotky :) A souhlasím..ty fotky s kohoutem a v klobouku jsou nejlepší...takové hodně veselé a pozitivní :)

    OdpovědětVymazat