neděle 10. června 2012

2012 06 06 Kačka

Tohle focení bylo focení, o kterým jsem snil už dlouho předlouho :) ... Vy, kdo mě sledujete už nějakou dobu víte, že jsem několikrát hledal zrzku na focení a nikdy se mi nepodařilo to s žádnou dotáhnout až do konce.. A najednou.. Kde se vzala tu se vzala.. Kačka! Jedno odpoledne jsem neměl co dělat, viděl jsem ji na facebooku, stačila jedna zpráva a o dvě hoďky později už jsme spolu seděli v autě a jeli k našim na chatu, abychom tam udělali něco krásnýho :) ...

S Káťou jsem už fotil někdy na začátku mýho focení.. asi dva roky zpátky .. tenkrát jí bylo snad 14 nebo 15.. a od té doby z ní vyrostla nádherná ženská. Skoro jsem tomu ani nemohl uvěřit, že už není žádná malá holka.. :D ...

Celý tohle pozdní fotící odpoledne bylo skvělý.. Čaj, cigáro (tak jak to mám rád :D ), trochu jsme popovídali a šlo se na věc.. Myslím že z fotek nejlíp ucítíte tu atmosféru, celou tu chemii, to něco, co v sobě Katka má.. Pro mě jedna z nejdokonalejších, který jsem kdy fotil.. Tak přirozená, v očích oheň, žije každým momentem a přitom si na nic nemusí hrát.. Dokonalost sama :) ... Tak... a konec chvalozpěvů! Jen jsem chtěl popsat, jak dobře jsem se cítil..

Co se výsledku týče - jo, je to trochu víc zašuměný, než by muselo být, ale fotili jsme fakt dost pozdě a dovnitř nešlo moc světla.. Ale na druhou stranu jsem fotky nechtěl odšumovat, chtěl jsem to nechat trošku zašpiněný a s nádechem "foto filmu" .. Tak pro mě mají tyhle fotky největší kouzlo. Tak teda hurá do toho :) ... Těch fotek jsem upravil dvakrát víc, než bych musel, ale nechtěl jsem aby jediná dobrá přišla nazmar :) ... i když pár jsem si jich v "šuplíku" ještě nechal..

















































Jsem na tyhle fotky fakt pyšnej.. Myslím, že tahle série je jedna z nejlepších, co za sebou mám. Moc mě potěší, když mi pomůžete dostat tyhle fotky trochu mezi lidi.. Stačí tady dole pod článkem kliknout na jednu z ikonek a podle libosti sdílet tenhle článek s vašimi přáteli .. ať už na facebooku, google+, nebo kdekoli jinde. Uděláte mi obrovskou laskavost :) ... Děkuju! <3

PS: Moc rád bych v tomhle typu fotek pokračoval, pokud byste měli zájem, mrkněte na www.zyxphoto.cz pro volný termíny, ceny atd.

Hezký zbytek neděle a já jdu koukat na formule :) :)

24 komentářů:

  1. Šumu je myslím až moc, celkem to těm fotkám škodí, jinak je to hezky vyfocený a upravený. Ale ona teda není zas tak krásná a některý výrazy jsou zvláštní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Částečně souhlasím, některým to škodí, ale na některých je to naopak úplně skvělé!

      Vymazat
  2. slečna je nádherná, fotky pěkný, moc zrna (šumu)

    OdpovědětVymazat
  3. Strašně ale strašně se mi to líbí, taková tajemnost z toho číší.. klobouk dolů :)

    OdpovědětVymazat
  4. Katka je naprosto luxusní, doufám, že se mi ji též podaří dostat před foťák, mám s ní trochu jinačí záměr :D
    Jinak fotky fajnové, tvůj klasickej styl.
    Na můj vkus je tam toho šumu povíc, ale jak říkáš, nedostatek světla je darebná věc. :)
    Alis

    OdpovědětVymazat
  5. Slečně to sluší, fotky jsou pěkné, jen je škoda, že se na žádné fotce neusmívá... třeba o to nešlo, ale myslím, že je to škoda, slušelo by jí to ještě víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejsem profesionál, jen laicky koukám na fotky a přijdou mi všechny takové stejné, pořád stejný výraz v obličeji.. škoda, úsměv by aspoň někde slušel víc

      Vymazat
  6. Mirek Štůrala10. června 2012 21:27

    Super fotky a krásná slečna :))

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, Katka je fakt nádherná holčina...úplně ti takovou nádhernou zrzku závidím. Taky nějakou podobnou hledám :) A ten šum mi tam vůbec nevadí...spíše naopak mi k těmto fotkám sedí.

    OdpovědětVymazat
  8. Ne že bych byl nějak kompetentní, ale fotky mi připadají tmavé a myslím že kdybys jich vybral míň, bylo by to zajímavější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petře nemoch jsem vybrat míň, to prostě nešlo! :D Původně jsem vybral před 50, který jsem chtěl "udělat"..

      Tmavý jsou, protože jsou focený téměř před západem, dovnitř nešlo světlo, chtěl jsem tu atmosféru nechat tak, jak v tom pokoji byla, když jsme fotili :) Díky za podívání a podnětnej koment, vážím si toho! H.

      Vymazat
  9. souhlasim, šum někde škodí, někde sedne...jinak nádherná slečna, která by mohla profesionálně dělat fotomodeling

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, musím říct, že je to skvělý! Šum mi vůbec nevadí, naopak! Je to záhadný, tajemný, má to atmosféru. Slečna je nádherná. Ne... je absolutně překrásná! Rozhodně by byla škoda narušit takovou skoro až intimní atmosféru nějakým extrémním svícením nebo dokonce (fuj) bleskem. Tohle je skvělá série a rozhodně to není naposledy, co se na ni dívám.

    Mimochodem zbožňuju Tvoje naturalistický popisy průběhu focení a pocity, který jsi u toho (a z toho) měl. :) A ještě něco - Tvoje fotky ve mně vyvolávají touhu tvořit a nemálo z nich se mě vyloženě osobně dotkne. A o to jde podle mě v umění především.

    Díky,

    Verča

    OdpovědětVymazat
  11. moc krásný fotky máš..
    ten šum vypadá na některých fotkách moc pěkně, ikdyž je toho tam hodně...a na některých bych ho dala méně...ale pokud jsi s tím spokojeny :)

    OdpovědětVymazat
  12. ty jsou super! hodně moc se mi líbí ten kinofilmový look a slečna je taky supr, ty pihy :))

    OdpovědětVymazat
  13. Tvl. co čtu tady některý komenty tak hotový "debilní keci Pražáků" fakt že jo, Kačenka je krásná, rostomiloučká a šum tomu přidává na atraktivitě :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Přesně jak říká Faltus, ten šum dodává fotkám takový nádech kinofilmu... a to je úžasný. Nejlepší fotky od tebe, co jsem kdy viděl! ;)

    OdpovědětVymazat
  15. ty pihy, ach! uzasny fotky, bezchybny!

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  17. Whoa :O Nemám slov :)
    Krásná slečna, hezké fotky :-)
    Pravda je, že zrzky mají dost do sebe, ale tohle mně opravdu dostalo
    Skvělé :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásní zrzinka, boží vlasy.. Prostě dokonalost :) O ní se musí snad každý chlap bít:D
    Má v sobě kouzlo, je jiná, než ostatní slečny téhlé generace. Z Kačky jednou bude Miss World :D
    Tady jde opravdu vidět, že Češky jsou nejkrásnější ženy na světě´.

    OdpovědětVymazat
  19. Kozy žádné, prdel žádná, pih je až moc.. pořád stejný výraz, zuby jak králík, a oči má tak trošku, jak kdyby byla ' zhulená '. Krásná teda není ani náhodou. Na 8 fotce vypadá, jako kdyby se ji chtělo zvracet. Ano, možná jsem trošku víc kritický, ale to k tomu patří. Každopádně, vlasy má nádherný. Ale nesyčí z ní ten sex-appeal, jaký by měl ze začínajících modelek vyzařovat. Jo, a ještě to, že to je zrzka v modelingu nebude mít o nic lehčí, o zrzky moc zájem nemají. Čistě můj názor, a fakt teda nevím, co na ní vidíte.. nejspíš jenom to, že je zrzavá..

    OdpovědětVymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat