neděle 24. června 2012

2012 06 05 Eda

Okay, dneska trochu míň kecání a trochu víc fotek :) ... Pokud jste před nějakým týdnem viděli fotky Kačky (ano, to byla ta nádherná zrzka).. a líbily se vám, pak tohle berte jako díl 2 :) ... S Edou (jmenuje se Editka :) ) jsme fotili na stejnym místě, jako s Kačkou.. Dokonce myslím jen o den dřív nebo co, ale k fotkám jsem se dostal až později..

Tohle bylo poprvé, co jsme se s Edou viděli.. dokonce to bylo tak drastický, že... jsem na FB vyvěsil status, že hledám někoho, kdo se nechá nafotit.. protože jsem ten den byl nesmírně naštvanej, protože nevyšlo žádný focení, protože nebylo zrovna krásně.. A právě tenhle status mě zachránil... Ozvalo se pár holek a mezi nima Eda.. Odepsal jsem jí, že bych chtěl jít fotit za půl hoďky a čekal, že to nepůjde ... protože buď - jako všechny holky, co se vždycky ozývají (:D) - bydlí 154056km daleko, nebo - jako pro všechny holky, co mi napíšou - je to moc rychle, nebo.. co já vím.. vždycky se najde 1000 důvodů, proč to neudělat. Lidi zapomněli být spontánní :)

.. Ale Eda mě dostala, napsala, že okay, co si má vzít sebou a .. překvapení .. bydlí jen asi 2km ode mě ve vesnici poblíž... ho ho hoo... Takže jsem popadl Nikona, odrazku, sedl do auta a letěl pro Eďáka, kterej na mě už čekal (tahle holka je fakt neuvěřitelná) .. Po cestě jsme se oťukali, dali čaj, cígo.. a šlo se na věc :) ... Výsledkem je to, co uvidíte dál... Eda je dokonalá, měla by fotit profesionálně..


















Líbily se vám fotky? Dejte mi vědět sem nebo na FB, názory, chvála, ale i kritika mě vždycky potěší a inspiruje :)

Chtěli byste nafotit takhle, nebo i jinak? Na webu www.zyxphoto.cz mám info, volný termíny, ceny, všechno... Tak.. Díky za podívání a .. mějte se krásně!

H. :)

15 komentářů:

  1. Slečna je krásná, ale ty fotky v kloubouku a kožíšku mi osobně přijdou trochu laciné, možná je to jen můj názor :).

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky fajn. Já vím že ty jsi spokojený, všichni jsou spokojený, ale přeci jen si myslím, že by tvoje práce byly mnohem lepší, kdyby jsi měl hezčí modelky...ale to není výtka, to je jen takový...já nevím...názor :) Je to fajn jinak...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezčí modelky ?Ta slečna je nádherná !

      Vymazat
  3. Didi je nádherná :))

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky hezké, ale mohly být zajímavější ( S Editou se podle mě dá udělat mnoho krásných fotek).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten den jsem toužil po něčem vyloženě přirozeným a nenásilným + psal jsem, že jsme měli málo času a viděli jsme se poprvé v životě? :) ... ale určitě ne naposled! :))

      Vymazat
  5. No nic moc málo jsi Ty modelky dirigoval mohlo to být daleko lepší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, příště je všechny víc podiriguju ..... :D:D:D ..

      Vymazat
  6. Fotky jsou úžasné, Eda je krásná holčina a nevím koho by do role modelky obsadila Kocourova Adi. Jestli ty dnešní profesionální anorektičky, no nevim. Každopádně se mi moc líbí ten chladný tón barev. Ale na druhou stranu... poslední dobou se mi zdá, že fotíš série, které jsou hodně na jedno brdo. Místem, stylem. :/ Ale fotkám jakožto takovým nemohu nic říct. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je rozdíl fotit modelky a hezké holky ;)

      Vymazat
    2. Edí je hezká holka, modelka nejdřív koukejte na sebe a pak mluvte!!!!

      Vymazat
    3. KA: Ano, fotit modelky je rozdíl, ale rozdílné jsou i výsledky. Modelky povětšinou mají jen ten jejich "vražedný" výraz s pootevřenou pusou, který působí zkrátka chladně a neoosobně. Tím nechci říct, že mě to vyloženě odpuzuje, ale rychle se to okouká. A hlavně samotný úsměv dělá největší divy.
      Myslím, Adriano, že je to zkrátka věc názoru a tady s tím svým asi moc neuspěješ. Sem lidi chodí právě kvůli těm vnitřně hezkým lidem, ne kvůli modelkám..

      Vymazat
  7. Fotky nádherné:).. Akorát, co tě na Edi tak strašně moc zaujalo?:).. Je krásná, i fotky, ale přece jenom je poznat, že tě opravdu něčím dostala. Čím? Když tu serii porovnám s jinými, mnohem víc se mi líbí fotky Kačky(myslím). Jsou opravdu famozní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musel/a bys s Edou chvíli pobýt... Má v sobě něco tak zajímavýho! ... Nějaká vnitřní energie nebo co.. :) :) ..

      Vymazat