neděle 17. června 2012

2012 06 01 Melissa

Tohle bylo moje první červnový focení :) S Melisskou jsme se domluvili víceméně na poslední chvíli a tak jsme ani neměli nic moc připravenýho, ale věděli jsme, že chceme udělat něco přirozenýho, i nějaký jemný pózy + jsme měli oba v hlavě náznaky fashion.. Po příjezdu jsem dostal kakao, obejmutí a kupy hader na výběr :D ... A protože to byly pěkný hadry, hned jsem měl náááladičku a tak se šlo na věc. Udělali jsme asi tři nebo čtyři různý série fotek, ale nakonec se mi líbily jen dvě - obě sem dnes přidávám. Všimněte si, jak špatně jsem si vedl co se řezání nohou týče (hlavně ty poslední fotografie) .. na tom musím hooodně zapracovat!

Jinak samozřejmě focení s Melisskou bylo dokonalý. Málokdo má nakoukaných tolik různých póz a postojů, byla to radost. A stejně tak upravování.. Pro mě osobně je druhá série lepší, co pro vás? :)

Fotky jsou zde, zase jako vždycky budu rád za jakýkoli reakce, za odezvu tak, jak ji umíte :) A stejně tak se nebudu zlobit, když článek nasdílíte, nebo sem někoho pozvete, aby taky mrknul. Děkuju za to! :)

SÉRIE 1













SÉRIE 2

















Pokud se vám fotky líbí a chtěli byste se mnou třeba taky něco nafotit, mrkněte na http:// www.zyxphoto.cz pro volný termíny, informace o focení a ceny :)

Hezkou neděli všem a díky, že jste sem přišli omrkat tyhle novinky :) :) :)

2 komentáře:

  1. Me teda nejvice uchvatila 5 fotka prvni serie s tema knihama :) ale vsechny fotky jako vzdy stoji za to !

    OdpovědětVymazat