pondělí 4. června 2012

2012 05 20 Hana a Martin

Na tomhle focení jsem se skoro po roce vrátil s foťákem v ruce do letovskýho zámku. Věděl jsem, že přes zimu proběhly nějaký rekonstrukce a docela mě zajímalo, jak to celý bude vypadat. Nečekal jsem ale, že úprav bude tolik a že zmizí moje dva nejoblíbenější pokoje! Teda nezmizeli, ale jsou celý předělaný z toho starýho odrbanýho stylu na novej upravenej zámeckej styl, takže není možný v nich už nikdy udělat jakýkoli pěkný fotky... Au.

To nám ale nebránilo prolízt zbylých asi tisíc kilometrů chodeb a pokojů a řádit tam :) .. S Hančou a Martinem se fotilo skvěle. Když jsme si začali psát po mailech o focení, zjistil jsem, že jsou z Hranic na Moravě (moje oblíbený město, několikrát jsme tam hráli s kapelou :) :)) a přemýšleli jsme, jestli bude lepší když přijedu já do Hranic, nebo oni z Hranic za mnou.. Je to hooodně hodně hooodně daleko. Po tom, co viděli fotky ze zámku bylo rozhodnuto a myslím, že to rozhodnutí bylo správný. Z fotek, který jsme na zámku udělali, mám radost..



















9. července vyjíždíme spolu s Pájou - mojí přítelkyní (a vizážistkou) na jednotýdenní výlet po Čechách. V plánu máme (kromě jiného), se každý den zastavit v jednom městě, potkat tam nové lidi a udělat s nimi nějaké krásné fotografie. :) Momentálně nabízíme v každém městě jedno jediné focení, v případě většího zájmu možná nabídku později rozšíříme, ale jsme spíše pro kvalitu namísto kvantity. Samozřejmě nemusíme fotit přímo ve městě, bereme i okolí cca 10-15km - záleží na domluvě..... Mrkněte pro víc info na www.zyxphoto.cz/fotovylet

1 komentář: