neděle 29. dubna 2012

2012 04 11 Anet

Tohle focení bylo super :) Neměli jsme s Anetkou domluvený místo, kde se bude fotit, takže když jsem jel z Letovic do Blanska (na místo srazu), celou cestu jsem nekoukal na cestu ale kolem sebe, kde je co zajímavýho, takže jsem po silnici kličkoval jak zajíc :D Jak na potvoru (a zároveň na štěstí) jsem uviděl to pravý místo až asi 500 metrů před Blanskem.. Vysoká tráva, vobrovský listnatý stromy, řeka obeskládaná kamením, vypadalo to skvěle :) Většinu z toho na fotkách pak neuvidíte, protože je tu dnes jako vždycky jen nějaký výběr fotek - nechci vás totiž zahlcovat :):):)

Anet mi udělala radost, dotáhla spoustu krásných hader a skvělou náladu (což jsem v tom zataženym dni fakt potřeboval) ale hlavně jsme byli domluvení na tom, že budeme na focení mít vizážistku, což já jsem vždycky nadšenej, protože ty fotky jsou pak ještě o to lepší a hlavně mi pak odpadá práce s čištěním pleti atd atd.. Vizáž dělala Radka, se kterou jsme mimochodem udělali naprostou většinu tabel, který jste mohli vidět u mě na facebooku, takže šlo všechno tak jako obvykle - POMALU :D ale zato pořádně, a o to přece jde. Ne o to, že Radka nestihla odpolední školu nebo co.... :D

11.4. pekelně foukalo, mraky se honily po vobloze jak zběsilý a byla zima, že by rusa ven nevyhnal :D A do toho kolem auta běhala Anče a zkoušela si různý tílka a sukně, kraťásky a vypadala jak z jinýho vesmíru :D ... to až při líčení pěkně zmrzla a pak to při focení vůbec nebyla sranda, protože .. když mě byla zima ve svetru a bundě, tak co pociťovala ona ... obzvlášť, když jsme chtěli udělat jemný křehký ale zároveň uvolněný fotky.. nechci vědět.. :D ... Ale zvládla to skvěle! :) Asi po 30ti minutách focení vylezlo sluníčko a už bylo trochu líp.. Do doby, než jsem ji přemluvil, aby si sedla na větev ve výšce zhruba.. mých prsou... ze které ji pak sfoukl vítr takovým způsobem, že jsme s Radkou mysleli, že je po ní! :D ... Musím se teď tomu zpětně smát :) ... ale v té chvíli jsme jen čumeli s vytřeštěnýma očima a zadrženým dechem ... Nooo a pak už to šlo rychle... Po focení ve trávě a na větvi jsme ještě fotili u řeky a pak jsme sedli do auta a letěli někam dál i když nás už tlačil čas, chtěli jsme ještě jedno dobrý a zajímavý místo ... a kde se vzalo tu se vzalo... u silnice jakási obrovská kovová roura ... jasná volba :) A to už se udělalo uplně pěkně a mě úplně nejvíc na světě štvalo, že nemůžeme další dvě hodiny pokračovat ve focení, protože by stoprocentně vznikly mraky krásných věcí... Takže.. už se těším na další focení! :)
















10 komentářů:

  1. moc hezké fotky a úprava taky,skvělé.Zdeňka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky!! Prostě všechno barvy apod...není fotka,která by se mi od tebe nelíbila! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky Honzo, fakt se povedly :) A připomnělo mi to mé focení s holkama...stejně jako píšeš: já navlečený, svetr+bunda a holčina jen tak nalehko...fakt nechápu, jak to ty holky dělají. Já bych po pár minutách asi umrzl :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím, nepřijde mi dobré stavět svoji tvorbu na barevných filtrech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdo te nenutí, abys to dělal :)

      Vymazat