pondělí 9. dubna 2012

2012 03 14 Lucka

První vzpomínka z tohohle focení je, jak jsem byl nervózní z toho, že hned jak skončíme, musím sednout do auta a letět fotit tablo :D ... Což už samo o sobě mluví za vše. Nesnáším spěchy a stresy, ale ten den jsem si jich užil až až... Ale ne během tohodle focení :) Od chvíle kdy jsem přijel, Lucka mě uvítala úsměvem, prohodila něco jako Ahoj Honzííí a objala mě, mi bylo dobře a hned jsem věděl, že tohle bude super.

A bylo. Dvoupatrovej dům plnej možností, skříň naplněná super hadrama a Lucka, která se bez ztráty úsměvu na rtech převlíkala z jednoho oblečení do druhýho.. Nic víc jsem nepotřeboval :) .... Pro vás tu mám z focení jen nějakej malej výběr fotek, který si nakonec Lůca vybrala. Mít jen trochu víc času, určitě bych našel ještě aspoň 10 dalších kousků, co by se zase líbily mě a rád bych vám je ukázal... ale snad někdy příště, až bude volněji, maturitní tabla mě pohltily.. teda pohltila.. :) :)











5 komentářů:

  1. Krásne fotky. Škoda, že to dievča sa zhovadilo otrasnou kerkou. Inak sa mi páči, ten nádych farebn čo más na fotografiáach

    OdpovědětVymazat
  2. Slečna je přirozeně krásná. A tvé fotky? Nádhera:)) Takže ve spojení vzniklo to, co vzniklo. Jen tak dál Honzí:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky! Těším se už na nějaké fotky z tabla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Prý zhovadila... Myslím že slečna je asi opačného názoru...

    OdpovědětVymazat