středa 1. února 2012

2012 01 18 martina

Martinka byla jedna z prvních, která si objednala černobílé focení, který jsem v lednu nabízel a propagoval :) Měl jsem radost, protože v lednu jsem fakt cítil, že chci fotit a upravovat hlavně černobíle. Pár dnů jsme přemýšleli o tom, v čem by se Marťa měla fotit a po tom, co jsem dostal několíkátou MMS a na ní Martinka v košili a tmavých gatích, bylo jasno! :) Fotili jsme na Malinovského náměstí v Brně, kde jsem to měl vyhlídlý už hodně dlouho :) Asi od doby, co jsem tama šalinou jezdil do zkušebny za kapelou už někdy v roce 2006 snad.. :D ... Ty jo.

V den, kdy jsme fotili, byla šílená zima, ale Marťas byla fakt tvrdá a zvládla i v té kose být fakt přirozená, uvolněná, jemná zatímco já jsem ve třech svetrech, s šálou a zimní budnou s kapucí s teplákama po gatěma byl na kost zmrzlej a nechápal jak to vůbec může zvládat! No.. z fotek který jsme udělali mám zase velkou radost :) ... Juhuuu .. tak to pokoukejte a mějte se všichni moc hezky.













Líbí se vám fotky? Chtěli byste vyfotit? Jsem tady! :) www.zyxphoto.cz - kompletní info a další fotky ve veeelikanskym rozlišení :)

POZOOOOR!!! V PÁTEK 3.2. BUDU V BRNĚ A RÁD BYCH FOTIL... :) NÁPADY MÁM A URČITĚ BUDU HODNEJ A NABÍDNU NĚJAKOU HEZKOU CENU... Najděte si mě na fb (www.facebook.com/ZYXik) pokud máte zájem...

2 komentáře:

  1. Hodně dobrý fotky! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Co ti jiného můžu říct. Jako vždycky. ÚŽASNÉ!

    OdpovědětVymazat