úterý 10. ledna 2012

2011 11 28 Domča

Občas je focení fakt skvělý :) Nemyslím jako skvělý... skvělý je vždycky, je to přece focení, co může být ještě lepšího... Ale občas narazíte na lidi, ke kterým samovolně přirozeně beze zbytku přilnete, obzvlášť když vám udělaljí po příjezdu čaj a snídani :) .. Domča mě dostala hned od začátku. Zaprvé jsem jel fotit k ní domů - o tom jak rád fotím přímo u lidí doma už jsem tu psal několikrát (a není v tom žádná úchylka, jde jen o to, že lidi většinou s místem kde žijí nějak rezonujou a na fotkách to je dobře vidět), zadruhé měli půdu! :D Miluju půdy. Za třetí jsme měli času, kolik jsem si jen mohl přát a pocit, že nás nic netlačí je nedocenitelnej... A důvodů bych našel ještě 115 dalších :) A když pominu že Domča je fakt krásný stvoření a fotila se téměř sama a když vynechám, jak hodná a vtipná byla, tak mi ještě pořád zbývá asi 110 dalších důvodů, proč bych se nebránil to kdykoli zopakovat. Jo, až takhle dobrej pocit jsem z tohodle focení měl.. Miluju svou práci :)



























Pokud se vám fotky líbí a chtěli byste taky takové, mrkněte na můj web www.zyxphoto.cz - jsou tam kompletní informace o focení, ceny a kontakt :)

Líbily se vám fotky? Budu rád, když tenhle článek nasdílíte, o řádek níž na vás už určitě svítí nějaký ikonky :D.. :)

2 komentáře:

  1. Ty jsi fotil s Kirsten Dunst? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hehe, Domča je hezčí! :) Ale Kirsten bych taky bral... kdyby se někdo ptal :):)

    OdpovědětVymazat