neděle 8. ledna 2012

2011 11 03 Pája

Pája je jedna z holek, se kterýma fotím úplně nejraději. Je pro každou blbost, kam se postaví nebo posadí, tam vypadá skvěle a je úplně jedno co má zrovna na sobě, nebo kolem sebe... Tohle focení byla pro mě výzva. Fotili jsme v areálu zbrojovky - měli jsme ale domluveno, že půjdeme do jedné z budov, kam jsem občas chodíval fotit, ale asi den nebo dva před tím nám zasypali tajnej vchod a ostatní byly zamčený, což jsem ale zjistil, až když jsme přišli na místo takže ... jsme museli improvizovat a namísto focení ve starých továrních interiérech jsme se toulali po zbrojovce a vymejšleli, kde by se co dalo.. Ale myslím, že se nám to povedlo.. Pravda ale že s Pájou by se to asi povedlo kdekomu :)










5 komentářů:

  1. Ahoj, fotky krásné, jen mi občas nesedí jak jsou ořezané - třeba u poslední špička boty, nad ní chybí vlasy...jinak super! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Slečna má krásné vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím, taktéž se mi nelíbí způsob ořezání fotek,myslím , že by fotky byly o mnohem pěknější, kdyby měla slečna celé nohy a nebo byla focena jen po pás (tudíž bez noh,když už je tam nechceš/te mít),jsou to sice jen drobnosti,ale ty dělají pořádnou fotku.

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, musím uznat, že ořez těch dvou posledních fotek mě taky štve, ani né tak u té předposlední jako u té poslední :) Jsem rádm, že sem chodí i lidé, kteří si takovýchto věcí všímají, díky za kritiku a za návštěvu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je fakt, že i tyto maličkosti (samozřejmě z pohledu fotografa něco strašného) jako milimetrově špatné oříznuté fotky si oči laika nevšimnou, ale znám to, když člověk zajásá nad fotkou, že se mu povedla a pak zjistí, že tam ten jeden centimetr chybí. :/ Ale jako fotky to jsou super. Prostředí i Pája je fakt kočka. :)

    OdpovědětVymazat