středa 25. ledna 2012

2012 01 20 Mirča

Vždycky když se potkám s někým, jako je Mirča, zůstávám pak ještě dlouho ohromenej.. Je tak plná energie..! Stačí se jí podívat do očí a hned víte, že to není žádná obyčejný holka od vedle... Když je vedle vás, cítíte tu ohromnou sílu, která v ní je.. Stačí jeden její pohled - je to jako by se na vás podívalo 50 lidí najednou... Je to naprosto neuvěřitelný a .. ani se mi nechce to tady popisovat... Raději si nechám tyhle pocity dneska všechny pěkně pro sebe a vás nechát koukat na fotky :)












Už dlouho jsem snil udělat sérii černobílých fotek s někým, kdo mě jakýmkoli způsobem osloví ..a Mirča mě na první dobrou úplně odzbrojila :D .. ale to bylo ještě kdysi, když jsme se viděli poprvé - snad skoro už před rokem, když jsem její třídu i ji fotil na tablo (tablo můžete vidět třeba tady) no a když jsem si tak seděl u počítače a projížděl fotky přátel a uviděl tam Mirču, uplně mě zamrazilo jak je možný, že jsem si na ni nevzpomněl dřív! ... Nakonec tu máme pěknou sadu fotek.. protože když jsem pak seděl doma u počítače a váhal jestli upravit 5 nebo víc fotek, nakonec jsem zjistil, že musím udělat všech těch 28, ze kterých jsem chtěl vybírat, protože jinak to ani nešlo. Zjistil jsem, že celá tahle série je pro mě kompletní jen takhle a jakakoli z těch fotek by tady chyběla a celý by to přestalo dávat smysl... Takže v rámci zachování té atmosféry a energie tu dnes máte možnost vidět tohle obří množství nových fotek, což snad ale není na škodu, vzhledem k tomu že jsem sem už víc jak 14 dní nic nepřidal :) ...

Pokud vás tahle naše dnešní práce jakýmkoli způsobem oslosví, dejte vědět třeba do komentářů, nebo jen hloupým kliknutím na "to se mi líbí" na FB odkud jste sem pravděpodobně přišli.. Tak.. příjemný pokoukání přeju :)













































Pokud byste treba chteli podobny fotky, dejte vedet :) Informace a ceny jsou u me na webu: www.zyxphoto.cz.. A jestli mi chcete treba jen nejakym zpusobem vyjadrit podporu, jednoduse tenhle prispevek nasdilejte, udelate mi tim nejvetsi radost! :)

3 komentáře:

  1. Zrozena' krasavice!

    OdpovědětVymazat
  2. moc hezký fotky....a nádherná slečna s překrásným úsměvem a svůdnýma očima ;)

    OdpovědětVymazat
  3. ty barevný fotky mě oslovily víc.. :)

    OdpovědětVymazat