středa 28. prosince 2011

2011 11 18 Míša a Danča

Miška a Danča - no to bych ani neřekl, že už to je víc jak měsíc, co jsme tohle fotili :) Vyjímečný na tomhle focení bylo především to, že kolem nás běhal můj malej bráška a natáčel, čímž o nějakej ten týden později vzniklo jakýsi moje první "backstage" video, který už spousta z vás vidělo u mě na facebooku a kdo ještě ne, může se mrknout tady a teď:


Názvy písní ve videu: Sara Bareilles - Gonna Get Over You a Buffalo Springfield - Stop Children What's That Sound :)

I když ve videu je většina fotek, který chci zveřejnit, hodím je i sem, protože ne každej z vás se chce koukat na nějaký backstage video a někdo má třeba při prohlížení fotek rád klid a možnost prohlížet si fotky bez nutnosti mačkat "pause" je určitě výhodou :) :) .. Když teď tak na ty fotky koukám, vzpomínám si, jak jsem byl zmrzlej i když jsem měl na sobě tepláky, na nich gatě a nahoře tři svetry a šálu... nechápu, kde se to v těch holkách bere .. taková výdrž :D My kluci stojíme za prd :D





2 komentáře:

  1. Totálně jsem se zamiloval do té první fotografie. Bezchybná. Úžas! Ty barvy. Kompozice. Všechno! A video taky fakt super - jako by to bylo točené nějakým profesionálem. :)

    OdpovědětVymazat