pátek 18. listopadu 2011

Jak jsem se dostal k natáčení videa :)

Pár z vás, kdo mě sledujete třeba na Facebooku, určite postřehlo, že jsem se krom focení začal učit i natáčet video.. Samoučení je těžká dřina, všechno jde pomalu.. Zase se člověk učí to, co ho zajímá :) .. Než sem budu moct hodit něco svýho, něco s čím budu fakt spokojenej, video, na který budu hrdej... asi to nějakej měsíc potrvá. Nicméně přemýšlel jsem proč vlastně jsem se chtěl pustit do videa... Kde se to ve mě vzalo a .. zjistil jsem jak moc mě inspirují klipy, reklamy, nebo videa různých umělců na vimeo.com, občas i na youtube a když se hodně poštěstí tak i v televizi :) ... Ale asi se ve mě něco překlopilo a já byl najednou odhodlanej začít na sobě - co se videa týče pracovat po tom, co jsem viděl tenhle videoklip od Strokes...

Rozhodně na to potřebujete klid, fullscreen a volume nahoru.. aspoň pro první podívání :)



No a protože mě, stejně jako asi i vás, tahle holka úplně dostala (ještě jste se na to video nepodívali? :D tak se podívejte a pak čtěte dál! :D ), začal jsem hledat, jak by se asi mohla jmenovat a když jsem po čase zjistil, že je to nějaká Camilla Rowe, dostal jsem se až do nějaké modelingové agentury z Francie, která ji zastupuje, nakoukal jsem její fotky, dostal se k dalším videům co točila a našel další úžasnou věc :) Reklamu na parfém.. A nechápu jak někdo může natočit něco tak dokonalýho, přirozenýho, plnýho vášně a zaujetí.. Kolik citu v sobě všichni ti před ale i za kamerou musí mít!!! ....

Reklama:



A když jsem pak zjistil, kolik práce to dá natočit něco takovýho.... =-O tak jsem jen kulil oči... Každopádně kéž bych se někdy dostal k tomu pracovat .. ne ani tak s profíkama jako spíš se zapálenýma lidma odhodlanýma tomu dát "všechno" .. tak jako jsem já :) :) ..




Jo... asi bych mohl a měl zmínit, že na točení videa nebudu používat kameru, ale Nikon D5100, kterej jsem vyhrál v téhle soutěži, kterou pořádal Nikon :) Vyhrál jsem mimochodem s touhle fotkou a mám z toho obrovskou radost, protože si nemusím na zrcadlovku s možností natáčet video šetřit!! Hurá :)

2 komentáře:

  1. Jen pro doplnění.... Camille má i další bezva videa :) :) :) jako třeba tohle: http://youtu.be/KvAQ3bl_aGE

    OdpovědětVymazat
  2. Rád bych se s tebou na něčem podílel, jen nás odděluje pěkně velká vzdálenost :)

    OdpovědětVymazat