pondělí 21. listopadu 2011

2011 10 11 Verča

Focení s Verčou bylo asi moje poslední focení uvnitř nějaké z budov v areálu brněnské zbrojovky.. Na tyhle místa jsem chodil fotit moc rád - obzvlášť do téhle budovy, odkud fotky jsou. Když jsme tam ale přišli fotit naposledy, našli jsme hlínou zahrnutý dveře, před dveřma haraburdí a na dveřích petlici... Takže už si asi někdo nepřál, abychom tam chodili... Škoda, bylo to jedno z nejfotogeničtějších míst, na kterých jsem kdy měl možnost fotit a zdaleka jsem nevyužil všechny kouty a zákoutí, což mě teď zpětně mrzí. Byly tam zdi se starýma zelenýma tapetama, byla tam celá půda, kde byl starej komunistickej nábytek, divný světlo z malejch střešních oken, byly tam dřevěný buňky, kde byly kancly... Starý telefony, dráty, bordel... milion věcí, který by si fotograf mohl přát, kdyby si chtěl hodně vymýšlet :) A k tomu všemu toho byly tři plný patra, kde v každým byly jiný okna, takže jiný světlo.. prostě škoda no... Aspoň mě to ale nutí hledat dál.

Tohle bylo naše první focení s Verčou, asistovala mi u toho moje Pája - jsou s Verčou nejlepší kamošky :) :) ... Verča byla skvělá. Už teď mám v hlavě milion dalších nápadů kam s ní chci jít fotit a jaký fotky nafotit - jen najít trochu času a přepnout se do programu "bez stresu a tvůrčí" :) S fotkama, který jsme ten den udělali jsem spokojenej víc než obvykle. Mám pocit, že se nám podařilo najít ty správný pózy, ty správný místa... zkrátka, že to všechno fungovalo... Mám rád, když to jde všechno nějak ... samo.. :)

Pokud mě sledujete na facebooku, asi už jste většinu z těchhle fotek viděli, ale takhle si aspoň můžete udělat lepší náhled na věc.. :)

















Blbinky nesmí chybět :D ...

1 komentář:

  1. vim, je to spatny, ale ZAVIST me zžira zevnitr! uzasny fotky! :)

    OdpovědětVymazat