neděle 6. listopadu 2011

2011 09 24 Soňa a Tom - svatební fotky

Nejsem si tím na 100% jistej, ale tohle byly asi jediný svatební fotky, jaký jsem kdy svolil fotit :) Ne, že by se se Soňou a Tomem fotilo špatně, právě naopak, miluju je! :D .. Ale tohle bylo asi jediný svatební focení, který proběhlo před samotným obřadem a právě proto jsem řekl "OK, jdu do toho" :) :) .. A taky proto, že jsem s těmahle dvěma fotil nějakej ten měsíc zpátky takovou rande-vu sérii fotek a zjistil jsem, jak moc jsou to krásní lidi a jak moc jsou v pohodě a s jakou lehkostí a humorem berou život ... Prostě všechno dohromady se spojilo v to, že jsme udělali tyhle krásný fotky ...

Fotilo se na zámku v Letovicích, na mě velmi dobře známým místě :) :) .. A celý focení trvalo asi kolem hoďky a půl. Já osobně jsem si to moc užil :) Je skvělý pracovat s lidma, kterým je jedno, že se za chvilku berou.. pro dobrou fotku si sednou do prachu, leží ve špíně, stojí tam, kde na ně padá smetí ... :D:D .. A tak to má být :D .. Vybral jsem fotky, který pro mě byly asi nejzajímavější.. Upravil jsem pro ně mnohem víc .. a nafoceno toho bylo mnooooooohem mnohem víc... :) ... Takže si užijte tento výcuc a ... mějte hezkej zbytek neděle :)





















15 komentářů:

  1. nejkrásnější fotky svatby co jsem kdy viděla ;)

    OdpovědětVymazat
  2. krásný, lehký a s humorem, skvělý svatební fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný fotky! Souhlasím, jsou to asi nejkrásnější fotky ze svatby, který jsem viděla ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky :) Bohužel (naštěstí?) je vidět, že tyhle fotky opravdu nejsou focené ve svatební den, ve spěchu, během 40 minut :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pavel: Jsou focené ve svatební den :) Fotit jsme začínali 120minut před samotným obřadem :) :) Nikdo z nás nechápal, jak mohli být Tom se Soňou tak uvolnění! ...

    OdpovědětVymazat
  6. Ty srdcove karty jsi vyrabel a rozvesoval po zamku ty sam?

    OdpovědětVymazat
  7. Marek: vyrabela je.. i drzela.. moje Paja :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty fotky jsou vážně skvělý!:)) a ty šaty nevěsty jsou prostě nádherný!

    OdpovědětVymazat
  9. Teda, nikdy jsem neviděla takové fotky ze svatby. Pokaždé jsem viděla jenom samé neoriginální a kýčovité... Smekám, tyhle jsou opravdu úžasné... :)))

    OdpovědětVymazat