neděle 23. října 2011

2011 09 05 Kristýna

Tohle focení byla jedna velká sranda :) Napřed to vypadalo, že sebou nebudu mít nikoho na pomoc a to by mě mrzelo, protože na focení s Kikou jsem se těšil už hodně hodně dlouho, protože bylo jasný, že vznikne něco moc pěknýho.. To se stačí na ni podívat a víte to :D .. A krom toho mi přišlo, že jsme naladění na stejnou vlnu..

Jako pomoc se mi nakonec nabídla Helenka, kterou sice neznáte, ale tady mám aspoň možnost jí ještě jednou dodatečně poděkovat - děkuji :) :) ... na poslední chvíli teda všechno krásně vyšlo, v osm jsem nabral na nádraží Helču, společně jsme zajeli pro Kiku a jeli jsme sem: http://mapy.cz/s/2tsA .. Původně jsme sice chtěli fotit v tom písku, kterej na mapě taky můžete vidět, ale po příjezdu na místo mi došlo, že mapy.cz asi dlouho neaktualizovaly, pač namísto písku byla všude jen trááááva. No .. tak jsme vyjeli naším teréním Peugeotem 206 :D lesní cestou na kopec a rozhodovali se, co dál. Skoro to vypadalo, že se vzdáme, ale poté, co nám Kika ukázala jaký všechny krásný hadry sebou má, se ve mě probudila touha fotit a kreativnit ... a tak jsme se do toho dali i když všechny moje vymyšlený věci v písku jsem musel vytěsnit z hlavy...







V plánu bylo vytvořit nějaký jemný, ženský fotky, kde bude Kika krásnááá, ale stejně tak jsme chtěli společně vytvořit i něco pocitovějšího, možná i temnějšího...













No.. a Nakonec jsme po skoro třech hodinách focení jeli ještě na ledňák, spokojeně pokoukali na fotky, který se nám podařilo nafotit a jelo se domů :) Ani mi nepříjde, že už je to skoro dva měsíce, co jsme tohle fotili.. šílený! Jo jo... to bylo ještě po ránu pěkně teplíčko.. Hehe...

PRO INFO O MNĚ, O FOCENÍ A O CENÁCH KOUKNĚTE NA MŮJ WEB: WWW.ZYXPHOTO.CZ

3 komentáře:

  1. ...no PARÁDA!!!
    jako vždy,výborný :-) Honza

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, škoda že bydlím tak daleko... Teda, nejsem sice z Čech, ale do Brna to bohužel není co by kamenem dohodil... Škoda... Fakt skvělé fotky.. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Katherine: Jsem mezi Brnem a Svitavama, treba to je bliz :o)) ... kazdopadne kdyz si ale treba v lete budes chtit udelat vylet, bude mi potesenim :) :)

    OdpovědětVymazat