neděle 18. září 2011

2011 08 10 Nikki

Nedávno jsem na své facebook stránce nadhodil nabídku, že zdarma nafotím nějakou holku ve spodním prádle atp. Chtěl jsem si to po dvou rocích focení konečně vyzkoušet.. Vyzkoušet něco jinýho než jen fotit v přírodě a .. s výsledkem jsem nakonec celkem spokojenej, i když už samozřejmě na těch fotkách vidím, co bych udělal jinak :) Ale to je prostě cesta za zlepšením :)

Nikča byla super, ostatně stejně jako minule, když jsem je fotil s Jirkou. Pro fotografy - pokud chcete někoho s profesionálním přístupem, odhodlánín a otevřenou myslí, Nikča je to co hledáte :D (to zní jako prodej :D:D:D ) .. Pár lidí se ptalo, jestli jsem líčil Nikču já :D Odpověď je ne. Postarala se o to Pája, která jak se mnou jezdí na všechny focení jako asistent, tak konečně se mi podařilo přemluvit ji, aby se naučila profesionálně líčit, tak na tom začala pracovat pěkně (tohle je její poprvééé).. :)  Časem doufám, že vám společně budem moct nabídnout ještě něco víc .. Ale to ukáže čas :)  Vy si teď užijte fotky a pokud k tomu budete mít co říct, do toho. Za kritiku budu stejně rád jako za slova chvály. Mějte se! :)













Tu poslední ... tu miluju a asi nikdy nepřestanu. Ta vypadá přesně tak jak jsem si ji představoval, když jsem mačkal spoušť... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat