neděle 18. září 2011

2011 07 29 Míša

Když mi Míša napsala, že by se chtěla nechat nafotit u nás na zámku, nebyl jsem z toho dvakrát nadšenej, protože jsem se bál, aby fotky nevypadaly podobně, jako když jsme tam fotili s Mirčou. Míša mě ale přesvědčila, a nakonec když na ty fotky koukám, mám pocit, že jsou z úplně jinýho místa a mám radost :)

Co se práce s Miškou týče, bylo to skvělý. Ona je úžasná, má v sobě kouzlo, myslím že to prosakuje skrze fotky na vás z monitoru ven .. Má v sobě zajímavou energii a ohnivý oči. Je to takovej malej čertík :D .. No však se mrkněte sami..





Další skupina čtyř fotek jsou typově přesně fotky, o jakých jsem "snil" když to trochu nadnesu už dlouho. Rád bych v tomhle stylu dál pokračoval, takže pokud to někoho z vás oslovuje stejně jako mě...:)














Tohle je pro mě osobně taky docela silná fotka ..
Připadá mi, jakoby ten nepořádek zůstal po ní .. Jakoby snad měla nadpřirozenou sílu, nebo tak něco... Hm hm...  A to už nemluvím o dalších fotkách, při kterých mi běhá mráz po zádech od doby, co jsem je přetáhl do počítače...




Žádné komentáře:

Okomentovat