neděle 18. září 2011

2011 06 20 Mirka

S Mirčou jsme se potkali už kdysi dávno na severu fotopartracka.cz ještě v době, kdy jsem neměl moc páru o tom, co a jak chci fotit atd.. Mirka mi napsala něco ve smyslu, že by se mnou chtěla spolupracovat, protože se jí moje fotky líbí a náhoda tomu dala, že den předtím jsem na ni na fotopátračce koukal i já a říkal si, že bych jí časem mohl napsat a domluvit si s ní nějaký focení.. :) No a nedávno po šílené době jsme si zase napsali, slovo dalo slovo a v půli června kde se vzala tu se vzala vystoupila z vlaku v celé své kráse a šli jsme na to :)

Jediný místo, kde jsem chtěl fotit (kde jsem chtěl fotit už dloooooouho) byl letovskej zámek. Je v dezolátním stavu, ale pan majitel se ho snaží opravit.. a tak je potřeba to tam pořádně zneužít, dokud to tam vypadá tak, jak to tam vypadá :) protože pak už to nebude ono určitě. Otevíračku mají napsanou do 18:00, přišli jsme 16:15, takže času mělo být dost. Při koupi lístků nám paní řekla, že dneska v zámku budem uplně sami (zmínit bych měl, že zámkem chodíte vždycky sami, pokud si nevyžádáte někoho sebou), že uvnitř nikdo není a že tím pádem nebudou na nás čekat do šesti, že do pěti to stihneme v pohodě projít. První čára přes rozpočet... Samozřejmě jsem jí nemohl říct, že potřebujeme víc času, že tam jdem fotit .. když se tam fotit nesmí... :D  Druhou čárou se stala ta samá paní, která ve 3/4 na pět (tedy po tom, co jsme našli místo a už skoro 20 minut fotili) začala po zámku hulákat, že už zavírá, ať už jdeme. Chvíli jsem se s ní snažil hádat, ale prý jsem byl při vstupu informováááán :D Tak jo. Nicméně nafotit jsme něco stihli :)











No a protože jsem neměl vymyšlený žádný další místa - kdo by taky čekal, že po 20ti minutách nás vyhodí... Tak jsme pak už jen bloudili po městě, povídali a občas něco vyfotili... Ale z paní ze zámku ... zklamánííí ... Ale nevadí, protože když jsme nefotili všude, znamená to, že tam můžu jít fotit znovu s někým jiným :) Takže nakonec můžu být ještě rád. Přikládám nějaký fotky z toho toulání ještě :)






Žádné komentáře:

Okomentovat