neděle 18. září 2011

2011 06 14 Pečovatelák Boskovice

Někdy v květnu jsem dostal nabídku, jestli bych nechtěl nafotit lidi v domě se zvláštním režimem - tedy v jakýmsi pečovateláku, v Boskovicích. Za úkol jsem dostal zachytit ty lidi tak jak je vidím já svýma mladýma očima.. A protože jsem hned zjistil, že to nebude úplně jednoduchý, poprosil jsem svou dobrou kamarádku Lenku Pětovou (určitě mrkněte na její fotky na www.lenkapetova.ic.cz) aby mi s tím pomohla. Takže jsme ai čtyřikrát přišli a chodili po pokojích a fotili, povídali si s lidma, se kterýma si povídat šlo .. a ... nafotili jsme hromadu fotek, ze kterých tady uvidíte jen malý výběr několika málo, které se nám nejvíce líbily a ze kterých vznikne taková malá výstava přímo v prostorách toho domu. Zítra by se to celé mělo oficiálně otevřít, tak z toho mám radost :)

Fotky které uvidíte níže jsou jak moje, tak i Lenky, ale už nevím která je čí a nechce se mi to dohledávat a snad možná na tom ani až tak nezáleží. Viděli jsme podobnýma očima..































FOTO: Jan Zemánek (www.zyxphoto.cz) + Lenka Pětová (www.lenkapetova.ic.cz)


O tom, že nebylo lehký tohle fotit snad nemusím ani psát. Dalo mi to hodně.. Myslím že jak pro mě tak i pro Lenču to byla dost silná zkušenost a oba nás to určitým způsobem poznamenalo - ovšem v tom dobrym slova smyslu

Žádné komentáře:

Okomentovat