neděle 18. září 2011

2011 03 17 Vojta

Vojta, ano správně, po dlouhé době jsem fotil nějakýho kluka a nebyl se fotit v páru! :) Nevím proč, ale většině kluků to přijde nějaký divný nechat si udělat fotky... Mně to divný nepříjde, co vám? :)
  Vojta chtěl nějaký "normální fotky" + fotky, který by měly co dočinení s florbalem, kterej závodně hraje. Takže jsme chodili po různých místech a hledali co by nás zaujalo, chvíli jsem vymýšlel já, chvíli on co vzniklo můžete vidět o něco níž :) Mám pocit, že by klidně ve svých 16-ti mohl dělat modela..





Další fotky jsou na první pohled asi divný. Každej kdo je viděl, říkal, že to je jak z toho pořadu "Farmář hledá ženu" nebo jak se ta šílenost jmenuje, ale když si Vojta donesl ten klobouk, bylo jasný, že se fotkám tohodle typu alá pasák z Texasu nevyhne :D Měl radost. :D





OKay a ještě jsme udělali nějaký ty s florbalovou tématikou :)





Žádné komentáře:

Okomentovat